Hur gör jag om jag ångrar mig och vill returnera en vara? Fyll i den returnota som följer med paketet (ordernummer är viktigt) och returnera varan inom 14 dagar. Varor som har hanterats i större utsträckning än som varit nödvändigt för att fastställa dess egenskaper och funktion kommer att värderas till ett lägre pris än det du köpt dem för. Återbetalningen kommer att reduceras med värdeminskningen. Använd den returfraktsedel som följer med i paketet. Du får själv stå för returfrakten (59 kr) vid returer. Vid byten är returfrakten kostnadsfri. Läs mer under Köpvillkor.
Häromi Hundtillbehör AB c/o Exacta-DC Lundåsvägen 10-12 763 30 Hallstavik
Ångerrätten omfattar endast privatpersoner ej företag.
Har du valt att betala med Klarna faktura så kan du själv gå in och flytta fram förfallodatum på din faktura. Det gör du på My Klarna. Vill du ringa till Klarna så når du dem på telefon 08-120 120 10.
Vad händer om jag inte hämtar ut ett paket? Ett paket som inte hämtas ut räknas inte som retur och berättigar således inte till återbetalning av köpesumman. Vill du returnera paketet måste du hämta ut paketet och sedan returnera det till Häromi inom 30 dagar.
Outlösta paket debiteras med 200 kr för att täcka våra extra kostnader.
Vad gör jag om det är fel på en vara? Om det är fel på en vara vid leveransen så skall du kontakta oss för att anmäla felet. Ha gärna ditt ordernummer tillgängligt. Är varan trasig så skicka gärna in bilder på felet. Vi beslutar sedan hur problemet skall åtgärdas. Ibland kan det åtgärdas per telefon. Du returnerar varan kostnadsfritt med returfraktsedeln som ligger i paketet så skickar vi dig en ny vara, reparerar varan, eller ersätter dig för dina utlägg. Fyll även i returnotan och glöm inte att ange ordernummer och kontaktuppgifter.
Läs mer under Köpvillkor.
Observera att du inte kan reklamera en vara som har gått sönder pga att hunden har bitit i den.
Tillbaka
|