Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar. För att vara säker på att din retur kommer fram till oss så snabbt och säkert som möjligt var vänlig och följ nedanstående instruktioner:
- Skall du byta en vara så beställ den nya varan i butiken och returnera den gamla enligt nedanstående punkter. Fyll även i ditt nya ordernummer på returnotan.
- Fyll i den returnota/följesedel som följer med i paketet elller ladda ner en här så att vi kan se vem paketet kommer ifrån (ordernummer är viktigt att vi får, ordernummer hittar du på orderbekräftelsen eller följesedeln).
- Förpacka varan väl.
- Varor som har hanterats i större utsträckning än som varit nödvändigt för att fastställa dess egenskaper och funktion kommer att värderas till ett lägre pris än det du köpt dem för. Återbetalningen kommer att reduceras med värdeminskningen. För att kunna erhålla en återbetalning skall originalförpackning, instruktioner och samtliga tillbehör returneras.
- Skicka paketet med den returfraktsedel som följer med i paketet. Du står själv för kostnaden (59 kr) vid returer. Vid reklamationer och byten är returfrakten kostnadsfri.
- Spara kvittot som du får av paketombudet så att paketet går att spåra om det kommer på villovägar.
Returadress Häromi Hundtillbehör AB c/o Exacta-DC Lundåsvägen 10-12 763 30 Hallstavik
Reklamationer Är det något fel på varan så kontakta vår kundservice på 08-653 13 00 eller info@haromi.se. Ha gärna ditt ordernummer till hands. Har du möjlighet att skicka in bilder på felet så underlättar det och snabbar upp processen. Vi beslutar därefter hur felet skall avhjälpas.
Har du valt att betala med Klarna faktura så kan du själv gå in och flytta fram förfallodatum på din faktura. Det gör du på My Klarna. Vill du ringa till Klarna så når du dem på telefon 08-120 120 10.
Tack på förhand!
Tillbaka
|